Slank en Fit in 5 Weken – Download het handboek gratis!

Slank en Fit in 5 Weken

Wil jij in 35 dagen leren je hoe je lekker en gezond kunt leven,  kilo’s verliezen die niet meer terug komen, en met de dag fitter worden?

Download dan Slank en Fit in 5 Weken, het complete handboek vol informatie over afvallen, weekschema’s voor verschillende calorie-doelstellingen en daarbij ook nog eens heerlijke recepten!

We zijn allemaal gebaat bij een gezonde levensstijl zonder overgewicht. Maar voor de meesten van ons geldt: hoe gezond en slank we ook zijn, we zullen nooit een Brad Pitt of Angelina Jolie worden. Is dat jammer? Nee. Aantrekkelijkheid heeft weinig met uiterlijk te maken. Als je je gezond en fit voelt ga je stralen en ben je de mooiste van de wereld!


Wat is Slank en Fit in 5 Weken?

Om meteen maar een misverstand uit de wereld te helpen: Slank en Fit in 5 Weken is geen dieet. Een dieet helpt je om af te vallen. Het Slank en Fit in 5 Weken Handboek leert je hoe je slank en fit kunt worden, en kunt blijven.

Sta even stil bij het verschil.

Een dieet biedt je een methode om tijdelijk een paar kilo kwijt te raken. Een dieet zegt bijvoorbeeld ‘eet geen deegwaren’ of ‘eet alleen nog maar groenten’. Natuurlijk val je daarvan af, maar wat gebeurt er zodra je stopt met het dieet?

Het Slank en Fit in 5 Weken Handboek leert je hoe je gezond kunt leven. Het biedt een overzichtelijk stappenplan waarmee je kunt ervaren hoe makkelijk gezond leven is. Na 5 weken zal je slanker en fitter zijn, en heb je ervaren hoe lekker dat voelt.

Voedingsschema’s, Recepten & Oefeningen

Naast belangrijke achtergrondkennis geeft dit handboek je weekschema’s voor voeding en beweging. Kijk bijvoorbeeld eens hier voor het voedingsschema en de recepten van alle gerechten van de eerste week:

www.supplemento.nl/blog/voedingsschema-1300-calorieen/

Natuurlijk kom je er niet alleen door minder te eten. Genoeg bewegen helpt je niet alleen om vet te verbranden, het helpt je ook om je BMR (Basic Metabolic Rate) te verhogen. Hierdoor val je ook af terwijl je slaapt!

Alle oefeningen die in het handboek worden genoemd, zijn met één simpele klik op deze website te zien. Neem bijvoorbeeld de Dumbbell Step Up, een geweldige oefening voor je benen, billen en rug:

www.supplemento.nl/blog/vet-verbranden-dumbbell-step-ups/

Het Slank en Fit in 5 Weken Handboek neemt je stap voor stap mee naar een slankere en fittere toekomst. Niet alleen door nuttige achtergrondinformatie,  maar ook door motivatie en een praktisch stappenplan. Het Supplemento Blog biedt daarnaast extra ondersteuning in de vorm van aanvullende posts.

Downloaden is gratis!

Download Slank en Fit in 5 Weken nu en ontdek zelf waarom zoveel lezers zich na 5 weken een compleet ander mens voelden!

12 reacties op “Slank en Fit in 5 Weken – Download het handboek gratis!

  1. Hallo, ik ben nu sinds donderdag bezig met de 1300 kcal week.
    Het valt me tot nu toe mee.
    Ik heb niet echt honger en voel me ook niet slap.
    De oefeningen voor de rug doe ik ook trouw en wat mij opvalt en tegenvalt is dat ik ondanks dat ik zeer regelmatig al fitness toch lichte spierpijn krijg in mijn lange rugspieren.

    Dus zijn de oefeningen, hoe eenvoudig ze ook lijken toch wel goed voor de rug.
    Vanaf donderdag op naar de volgende week.
    Woensdag is altijd mijn weeg en meet dag, dus dan is het grote moment daar.
    Woog vorige woensdag 69,8 kg en had een taille omvang van 79 cm.
    Ik ben benieuwd.
    Groet.

    • Te gek Petra, we zijn allemaal heel benieuwd naar je voortgang! Het is trouwens belangrijk dat je je gewicht steeds op hetzelfde moment op de dag weegt, bijvoorbeeld als je net uit bed komt. Hou vol en tot woensdag!

      Groet,

      Daan

    • Hoi Rachel,

      Een alternatief is geen probleem, als je maar een beetje op de hoeveelheid suiker let. Kellogs Smacks bevat per 100 gram 383 Kcal, dat is iets meer dan de aanbevolen muesli. Belangrijker is dat Smacks veel meer suiker bevat: 43 gram (!) tegenover 24 gram bij de Dorset Fruit Nuts & Seeds. Cornflakes zijn bijvoorbeeld een beter alternatief!

      Groetjes,

      Daan

  2. Via via kwam ik op jullie website terecht. Als ik alles hier zo lees dan eet ik veel te weinig. Ik denk dat ik op een gemiddelde dag zelfs de 1300 cal niet haal, met een aanbevolen aantal van 2140. Ik heb geen honger en voel me prima.

    Ik train me drie slagen in de rondte (3xp week body pump + fietsen) en ik val niets maar dan ook niets af (wil ongeveer 5 kilo kwijt). Ik word wel breed, van al dat trainen, dus spiermassa heb ik genoeg.

    Instappen bij stap 1 lijkt me dan ook niet heel hard nodig (de hoeveelheden die daar staan zijn al meer dan wat ik dagelijks eet) en ik vermoed dat ik niet afval omdat ik te weinig eet. Is het mogelijk om bij stap 2 of 3 te beginnen, of raad je me toch echt stap 1 aan?

    groetjes,
    Barbara

    • Hoi Barbara,

      Dank voor je berichtje. Je traint veel en eet weinig, en toch bereik je niet je streefgewicht. Irritant! Om je gerichter te kunnen helpen zou ik meer informatie moeten hebben, zoals leeftijd, gewicht, voeding, hoe lang je al bezig bent met trainen, je bouw, bevallingen achter de rug, ziektes.. Stuur me anders even een mail (daan [at] supplemento punt nl), dat communiceert wat directer.

      Groet,

      Daan

  3. Na heel veel dingen geprobeert te hebben ben ik toch weer entosiast gemaakt door de uitzending van dr. Phil.
    Er moet heel veel gewicht af. in 2 jaar tijd heb ik er de nodige kilo`s aangegeten, en niet of nauwelijks bewogen omdat ik last van mijn rug heb en inmiddels geopereerd ben.
    Ik hoop dat ik hier nu op zn minst wel 35 kilo af weet te krijgen, dan ben ik pas echt weer in mijn hum.
    Het is allemaal zo makkelijk gezegd, maar voor de persoon die het moet doen is het onwijs moeilijk om weer een start te maken na het zoveeltste mislukte dieet.
    We gaan met frisse moed er tegen aan en hoop dat ik jullie over een week of wat kan melden dat er kilo`s af zijn!

    Pauline

  4. Geweldig!! Mede dankzij dit super programma ben ik tot nu toe in 5,5 week 5,5Kg afgevallen. kwijt. Zit nu vijf weken op de 1500cal. en fitness 5x per week. Als ik mijn doel van -10kg. heb bereikt ga ik door met de anderen weken van het schema.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Connect with Facebook

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>